wtorek, 31 sierpnia 2010

Katoen Adidas Tech Aluminium vrije vrouwen Deodorant

Dit is de beste niet-aluminium deo die ik heb gebruikt. Het werkt fantastisch, wast schoon uit uw huid, geen stickness en geen witte vlekken op je kleren. Ik had een harde tijd vinden dit en dacht dat het was gestopt. Ik dacht dat ik belde het bedrijf vandaag (10-7-09 op 1-800-715-4023) en werd verteld dat ze omgepakt en veranderde zij de geur een beetje rond. Het is nog steeds het katoen-TECH formule, geur is Pure Lightness, die gebruikt kunnen worden voor mannen of vrouwen. Dacht zelfs dat het niet zeggen voor vrouwen, zal dit werk voor mannen zo goed Adidas heeft de Cotton-Tech versie voor mannen te beëindigen. Het bedrijf vertelde me dat ze door middel van het verspreiden van dit moment Walgreens. Betaal niet oneerlijke hebzuchtige verkopers prijs peilen. Ik belde mijn lokale Walgreens en ze hebben het op de plank en is te koop op $ 2,50. Ik heb de Pure Lightness en het werkt fantastisch!
www postcode dating
www postcode dating nl
postcodedate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz